[Csaladtortenet 2] Nagyatád Megoldva!

Bessenyeyné Paulik Edit bessenyey.paulik at t-online.hu
2017. Jún. 1., Cs, 21:20:33 CEST

Köszönöm a segítségeket!
Megoldódott a rejtély, külön köszönöm Joósné Bárány Klárának, aki rájött,
hogy az egyik film végén ott vannak a hiányzó évek, csak nincsenek
felsorolva!
(600608-as film 467-505-ig 1827-1851 évek, hátha másnak is kell!)
És már meg is találtam, amit kerestem!!!
Mindenkinek hasonló eredményes kutatást kívánok!
Bessenyeyné Paulik Edit