[Csaladtortenet 2] FS-TOOLS

Tóthné Czimmer Ágnes czimmer55 at gmail.com
2017. Jún. 2., P, 21:47:47 CEST

Kedves Csaba!

Gratulálok az FS-TOOLS programhoz!!! Ami újdonság volt benne, azonnal
kipróbáltam. Nagyon élveztem az új funkciókat. Abban bíztam, hogy a
személyes problémám is megoldásra talál, de a FS nem így gondolta. :))
Őseim Fegyverneki életét próbálom felgöngyölíteni. Amíg nem ott történt az
anyakönyvezés, hanem Tiszabőn 1862-ig, még azt a filmet is megtaláltam,
amin nem voltak kereszteltek, indexelve sem volt, mégis a 623924
FS-filmszám mellett megtalálható volt a 7993793 DF-filmszám is. És így a
digitalizált film minden adatához hozzáférhettem. Fegyverneken azonban az
egyik film, amelyen a kereszteltek szerepeltek, digitalizálva volt
(FS-filmszám: 623211, DF.filmszám: 4552314), a másiknak (FS-filmszám:
623212) még DF-filmszáma sincs. Ez azt jelenti, hogy bár a képek
elkészültek 1961-ben, de csak az egyik mikrofilmet digitalizálták?
Gondolom, amíg az nem történik meg, semmiképpen nem lehet hozzáférni.
Egyáltalán elképzelhető, hogy egyszer ezt a hiányzó filmet is
digitalizálják?

Most megpróbálom azokat a filmeket rendezni, amikhez hozzáférésem is van,
és ehhez nagyon köszönöm az új lehetőségeket!

És reménykedem, hátha ez a hiányzó egy is egyszer...

Üdvözlettel: Tóthné Czimmer Ágnes