[Csaladtortenet 2] Anyai nagyszüleim házassági bejegyzése

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2017. Jún. 3., Szo, 17:49:59 CEST

Kedves Listatársak!

Ritkán szoktam írni, de most megteszem, mert tudom, hogy ti megértitek az
örömömet.

Az történt, hogy ma egy olyan templomban voltunk a kórussal egy lány
kórustársunk esküvőjén.

Ebben a templomban kötötté házasságukat anyai nagyszüleim.
A helyi káplánnak elmondtam, és megkérdeztem tőle, meg tudná-e mutatni az
anyakönyvet, mire készségesen bekísért a plébániaépületbe és megmutatta a
bejegyzést.

Megengedte, hogy lefotózzam.

Bocsánat, de most ez a mai napra nekem nagy élmény.

Tamás