[Csaladtortenet 2] Anyai nagyszüleim házassági bejegyzése

Tamás Horváth holanyht at gmail.com
2017. Jún. 3., Szo, 18:19:39 CEST

Kedves Tamás !

 Valóban meglepő, mert nem szoktál megnyilvánulni. Most éppen saját
személyes apró örömöd osztottad meg velünk. Örömödnek én is örülök, mert ez
így van rendjén annak ellenére, hogy személyesen nem is ismerjük egymást.
  Gratulálok ahhoz is, hogy láthattad nagyszüleid bejegyzését.
Tapasztalataim szerint minden plébánián szívesen fogadják az érdeklődőket
és segítenek.
Üdv: Tamás