[Csaladtortenet 2] FS-TOOLS

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2017. Jún. 5., H, 16:07:23 CEST

2017.06.02. 9:58 keltezéssel, Dr. Hatvany Béla Csaba írta:
> Elkészült az FS-TOOLS program, ami az FS-Collector programot helyettesíti.
> A tesztelésnél használt FS-TOOLS verziót is törölni kell és ezzel a végleges
> verzióval helyettesíteni.
Csak az érdekesség kedvéért írok meg néhány adatot. Dédapám felmenői
között az utolsó, akinek a nevét huszita betűkkel jegyezték be, Joanes
Mojžiš 1786 Aszód; felesége Csepcsányi Katalin (Branč, Nyitra). Hat
(általam ismert) gyermekük közül öt olyan helyen született, amely a mai
Szlovákia területére esik. Ezért keresőkérdésként csak Szlovákiát és a
Mojzsis nevet adtam meg. ADSL kapcsolatom korlátozta a feladat
időigényét: három és fél óra alatt lett készen. Az excel táblázat 8
megabájt méretű;  3735 apát és 249 anyát tartalmaz. A KÉPEK_A könyvtár
3735 képet tartalmaz, összesen 5932 Mbyte, a KÉPEK_B könyvtár 249 képet,
404 Mbyte méretben. (Erre azért tessék gondolni előre!)

Ma végignéztem – sem az apát, sem az anyát, sem a gyermekeket nem
találtam meg; a születési helyeket: Ivánkafalva = Ivančinej, Pribóc =
Pribovce; egyetlen találatot sem kaptam. Pedig az adatokat más forrásból
már ismerem.
A jelenségnek lehet egyik oka, hogy pillanatnyilag üzemzavar van a
familysearch háza táján. Üdvözlettel János