[Csaladtortenet 2] egymillió korona

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2017. Jún. 10., Szo, 14:25:32 CEST

Kedves Kutatótársak!

Köszönöm Mindenkinek a válaszát.

Közben még eszembe jutott, hogy van egy kedves ismerősöm, jó barátom,
akinek hobbija a numizmatika, és sok könyve is van a témában.
Felhívtam, utánajárt, akkor ez az egy millió korona új pénznemben kb.
nyolc pengőt ért.
Javasolta régi újságok megnézését, mit árultak ennyiért? Valószínűleg
egy kisebb földet, vagy két jó lovat lehetett belőle venni.

Mint azt Temesvári Jenő is leírta, ezt a pénznemet a bankok
használták, egységenként pecsételve mennyi pengőt ér a régi korona.

Üdv, Zsolt!