[Csaladtortenet 2] Arad, születések

Páli István oregpali at t-online.hu
2017. Jún. 11., V, 06:48:51 CEST

Kedves Ernő! Az Ancesry.com adatbázis tartalmazza az aradi vallások
anyakönyveinek egy részét. Itt  :
http://search.ancestry.com/search/db.aspx?dbid=5412   .  Hosszú tanakodás
után beléptem, az akkor két hétig ingyenesen elérhető, adathalmazba. Nagy
örömömre a család egy olyan ágát sikerült beazonosítani, akik születésük
után cc 10 évvel eltűntek az ismeretünkből.  A regisztrációhoz kártyát
kértek, amit úgy oldottam, meg, hogy az OTP-nél nyitott számlához egy
webkártyát  adtak. Ezt adtam meg és 13 nap után lemondtam, amit
visszaigazoltak. A megkapott program adatai indexeltek és digitalizáltak.
Névre lehet keresni születést, házasságot, halálozást is. Igaz, többször
tapasztaltam, hogy mikor nem adott eredményt, akkor lapozgatva megtaláltam,
az egyébként vélelmezett, személyeket. A képeket ki lehet menteni. Nem
éreztem, hogy korlátozták volna. Az adatbázis használata- nekem- nagy örömet
eredményezett.