[Csaladtortenet 2] nemes ELEK család Alcsúton, Fejér megyében

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2017. Jún. 11., V, 11:44:43 CEST

Kedves Lista!

Alcsút település református lakói között akadtam feleségem egyik ősére,
Elek Erzsébetre. Az Elek család több tagjánál jelölték a nemesi címet, így
Erzsébetnél is halálakor.

Sajnos Erzsébet születését csak az 1830-as halálából visszaszámolva tudom
(1745 körül), mivel a településen 1767-ben kezdődtek a református
anyakönyvek. Egyelőre nem találtam nyomát annak, hogy Alcsútot máshol
anyakönyvezték volna korábban. Az esküvő alapján apja Elek János volt.

Átböngésztem a Nagy és a Kempelen könyveket, illetve az interneten is
keresgéltem, de csak dr. Elek András írását találtam, amiben megemlíti,
hogy volt nemes Elek család Fejér megyében is, de részleteket ott sem
láttam.

Van itt valaki, aki tud erről a családról bármi biztosat?

Köszönöm a válaszokat.
Balázs

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com