[Csaladtortenet 2] Problema

dr. Zana János janos.zana at yahoo.com
2017. Jún. 12., H, 10:50:10 CEST

> Igen, Nagy Mária 1852.dec. 11-én meghalt a bejegyzés szerint.  Az 1854ben született gyereknek más az anyukája. Azt fotót nem látom....
> Üdv RÉva

Csakhogy az a bökkenő, hogy bár az apa neve azonos, dehát miért ne
élhetne egy községben két Zana Ágoston? Akkor semmi gond azzal, hogy két
Gábor született egyazon községben.

A problémám kútforrása egy nagyon régi lista (amelyet a negyvenes
években állítólag a jászladányi plébános állított össze), s amelyben
füleki Nagy Mária szerepel. Én viszont olyan hivatkozást találtam, hogy
Nagy Mária és
Füleki Mária
különböző személyek. Sajnos, itt sem jutok tovább a házassági
bejegyzések hiányában. Üdvözlettel  János