[Csaladtortenet 2] Sajószentpéter

Péter Szabó szabo.peter02 at gmail.com
2017. Jún. 13., K, 07:44:22 CEST

Kedves József !

Érdemes csatlakozni a "Péteri Páholy" nevű facebook csoporthoz.
Sajószentpéter történelmével családjaival foglalkozó zárt csoport. Sok-sok
fényképet töltenek fel, sokan bogozzák rajta Sajószentpéteri családi
kapcsolataikat. Az anyakönyv amit keresel elég "fiatalnak" tűnik. Lehet,
hogy személyesen le kell menned megnézni. Én 1889-ig végignézetem az
összeset a FS-en. Sajószentpéteren egyébként az összes templomban segítő
készek voltak, én is voltam lenn kutatni.

--
Üdvözlettel:

*Szabó Péter*
*30/841-08-26*