[Csaladtortenet 2] Hegymeg/i/hy család és Újfutak

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2017. Jún. 13., K, 20:08:17 CEST

Kedves Listatársak,

keresek olyan Listatársat,
1/ aki kutatja a Hegymegi-Hegymeghy családot.
    Hegymeghy vagy Hegymegi Etelka (1874-1954) felmenői érdekelnek. Apja állítólag
    Hegymeg/i/hy/ Ferenc (1834?-1922?), anyja .. Judit (?-?).
    Hegymeghy Ferenc apja a családi hagyomány szerint Hegymeghy Sámuel 48-as honvédtiszt
    lett volna – róla azonban annyit találtam, hogy 1825 (Mád) –1853 (Pestbuda) között élt,
    1853-ban kivégezték, mint a Noszlopy Gáspár-féle csapatok tagját. Ha a rá vonatkozó két
    évszám helyes, ő semmiképp nem lehet Ferenc (1834?-1922?) apja – és itt elfogytak az
    elérhető adatok. Van-e valaki, akinek vannak idevágó információi és megosztaná velem ?

2/ akinek megvan a Futak (Újfutak) családkönyv (Délvidék, Bács-Bordog vm) és megküldene
    belőle nekem valamit. Kérem, ha van ilyen, privát üzenetben keressen meg. Nagyon
    köszönöm előre is.

Köszönöm a segítséget mindenkinek.
üdv
Czellecz Zoltán