[Csaladtortenet 2] Készülő adatbázis az első világháborús hősökről

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2017. Jún. 15., Cs, 22:29:50 CEST

Úgy látszik ez szerencse kérdése. A személyes adatokon kívül megírtam,
mikor és hová vonult be, mikor és hol szerelték le, és hol műtötték. Ennek
ellenére semmi adatot nem tudtak adni. Valahol pedig csak van adat róla,
mivel a fél lábát elvesztette. A birtokunkban van 1934-es hadi gondozási
igazolás és 1947-es katonai igazolás, a katonaság részéről. Biztos máshová
kellene írnom.
Üdv: Ili