[Csaladtortenet 2] Hadi információk

Ilona Ari ariilona at gmail.com
2017. Jún. 17., Szo, 08:23:33 CEST

Kedves Listások!

Újra csak ajánlani tudom a Kis füzetben nagy segítség a CSALÁDKUTATÁSHOZ 3.
kötetét. Benne dr. Bonhardt Attila: HM HIM Hadtörténelmi Levéltár
igazgatójától: Katonadolgok. Genealógiai kutatások lehetőségei a katonai
levéltárakban; továbbá dr. Kiss Gábor ugyanennek az intézménynek a levéltár
vezetője (korábban ő volt az egyik delegált a bécsi kirendeltségen): Bécsi
Kirendeltség az Osztrák Állami Levéltár Hadilevéltárában. A 3.kötet kapható:

-         a kiadó az Aba-Novák Agóra Kulturális Központban a Turinform
irodában, 5000 Szolnok, Hild János tér 1. Tel.: (56) 514 -569. Előzetes
egyeztetés után csaladkutatas at ankk.hu, postán is megküldik.

-         az Óbudai Levéltárban, Zetkó Évánál

-         korlátozott számban nálam is

Május 19-én az MNL OL Bécsi kapu téri épületében volt egy nagyszerű
rendezvény A katonai múlt forrásai. Életre kelt katonaállítási lajstromok
címmel. Készítettem róla jegyzeteket, de mivel ígérték, hogy  majd, vágás
után közzé teszik az ott készült felvételt, érdemesebbnek tartom azt
megvárni. Mihelyt tudomást szerzek róla, azonnal igyekszem minél szélesebb
körben, így a családtörténeti levelezőlistán is értesítést küldeni, hogy
minél többen megnézhessék.

Üdv, Ica