[Csaladtortenet 2] segítségkérés kiolvasáshoz + tanács kérése

Ferenc Lakatos ferenc.lakatos at gmail.com
2017. Jún. 20., K, 09:46:29 CEST

Tisztelt Családfakutatók!

A segítségeteket szeretném kérni a mellékletben található Albert Julianna
özvegy állapotával kapcsolatban. Azt látom, hogy a férj Nobl Antal
kereskedő volt, de a feleség állapotát nem tudom értelmezni.
A férjjel kapcsolatban vélelmezhető, hogy katolikus hitre áttért zsidó
volt, aki Som községben (Somogy megye) élt, mivel egy nagyberényi születési
bejegyzésnél a Somban élő Nobl Illyésnél (valószínűleg Antal testvére)
találtam bejegyzést az áttérésre. Tanácsot kérnék, hogy Nobl Antal
születési adatait melyik egyház jegyezhette be 1818-ban, ha akkor még nem
volt katolikus. Nobl Antalról még annyit tudok, hogy nemzetőrként vett
részt az 1848-49-es szabadságharcban és Som község emléktábláján is
olvasható a neve.

A segítségeteket előre is köszönöm.

Tisztelettel:

Lakatos Ferenc