[Csaladtortenet 2] Pestszentimre

Kövér Gáborné koverneildiko at hotmail.com
2017. Jún. 22., Cs, 20:08:55 CEST

Kedves Gábor!

Ezt a linket tanulmányozd és szerintem Soroksáron megtalálod az anyakönyveket.

https://hu.wikipedia.org/wiki/Pestszentimre

üdv

Ildikó

________________________________
Feladó: Szilvágyi Gábor <szilvagyi.g at t-online.hu>
Elküldve: 2017. június 22. 18:33
Címzett: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Tárgy: [Csaladtortenet 2] Pestszentimre

Kedves Listatagok!

Van valakinek információja arról, hogy Pestszentimre (ma XVIII. kerület) 1915 előtti születési anyakönyvei megtalálhatók valahol a mormonoknál?

Üdv, Gábor

Kutatott családok:

Szilvágyi, Székely (kolozsvári), Szalay (potyondi), Váradi (kolozsvári), Szente, Tanáts, Tompos, Z(s)itkovszky(i), Sennyey(i), Asbóth, Antal, Horváth, Szilády(Szilágyi), Kováts, Tiborcz, Eöry, Saáry(Sári), Lampért, Fábry(i), Légrády(i), Koronkay, Csóy(i), Saly, Hollósy, Enessey, Chernel

Honlap: http://szilvagyiak.gateurope.online
szilvagyiak.gateurope.online - Szilvágyi<http://szilvagyiak.gateurope.online/>
szilvagyiak.gateurope.online
Tisztelt Látogató! Ezen a honlapon legjobb tudásom szerint igyekeztem összegyűjteni a legfontosabb információkat a Szilvágyi nevet viselőkről.

http://szilvagyi.uw.hu/szilvagyiak.html