[Csaladtortenet 2] házasságkötés keresése

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2017. Már. 4., Szo, 09:24:59 CET

Kedves Dániel!

A Familysearch alapján a közelben, nagyjából megfelelő időpontban (első
gyerekük 1810-ben volt, tehát Katalin nagy eséllyel 1785-1793 körül
született) mindössze néhány Sipos Katalin született - ez hatalmas szerencse!

1787-ben Szegeden Sipos András és Malmos Katalin gyermeke
1788-ban Sándorfalván Sipos Pál és Lendvai Ágnes gyermeke
1790-ben Szegeden Sipos Ferenc és Bacsó Rózsa gyermeke

Mivel Szeged már akkor is nagyváros volt, ezért én a helyedben a
sándorfalvai házasságokat nézném meg 1810-től visszafelé. Ha ott nincs,
akkor pedig Szegedet.

Sok sikert!
Balázs