[Csaladtortenet 2] illetékmentes eljárások bűvülése

Kriston Péter kriston.peter at digikabel.hu
2017. Már. 8., Sze, 01:11:10 CET

Felhívom a figyelmet a 2017. évi II. törvény kettő új rendelkezésére:

https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1700002.TV
<https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1700002.TV&timeshift=ffff
fff4&txtreferer=00000001.TXT> &timeshift=fffffff4&txtreferer=00000001.TXT

Az anyakönyvi kivonatok kiállításával a tárgyuknál fogva illetékmentes
eljárások köre bővült.

Természetes személy számára pedig évente két alkalommal díjmentes az
elektronikus dokumentumként szolgáltatott nem hiteles tulajdoni-lap másolat
lekérdezése.

(Nekem már több  esetben segített a tulajdonosok/örökösök változásainak a
megnézése a tulajdoni lapon, amikor elakadtam.)