[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Panni Holécziné holeczipanni at gmail.com
2017. Már. 11., Szo, 10:00:04 CET

Olyat még nem hallottam, hogy nem digitalizált anyagot digitálisan
nézegetni! :)

Amúgy az FS-Collectorral lehet nézni olyan rejtett filmeket, amiknek a
születési része FS-en le van indexelve, mert az FS indexéből hoz létre
excel fájt és onnan a film megnyitható, erről volt valami beszélgetés itt a
fórumon pár hete. Sajnos nekem nem volt szerencsém, mert egy olyan
házasságit keresek, amelyik filmhez nem tartozott indexelt születés...

De ha van más megoldás erre, azt én is szívesen várom!

Üdv: Holécziné Panni