[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Páli István oregpali at t-online.hu
2017. Már. 11., Szo, 14:29:03 CET

Kedves MireQ! ha közösségnek küldöd a kérdésed, akkor bár ki válaszolhat! Ha egy személytől vársz választ, akkor bárki válaszolhat a maga tudása szerint. Nekem még nem sikerült olyan filmen lévő képanyaghoz hozzájutni, amit nem indexeltek és egyben nem digitalizáltak. Gyuri kérdése az volt, hogy 1895januárjában egy római katolikus elhunyt személy képét elő lehet e csalogatni. Ha Te tudod, hívd elő! Nem vagyok egyháztag de egy időben rendszeresen indexeltem szerény mértékkel: 15547 rekord és 71365 az elért pontjaim száma, ami egyébként nem tartozik rád, de nem titkolom. Amikor elkezdtem, akkor lehet, hogy félreértettem de olyan képanyaghoz való hozzájutást ígértek, ami nem nyilvános. Nekem ez nem sikerült. most a Macse adatbázisba dolgozom.  Ne kérdezd milyen eredménnyel mert az nyilvános, a kiváló statisztikák alapján mindenki elérheti. Még egyszer: ne minősíts, hanem segíts, ha tudsz, mint ahogy azt itt már többször megtetted. Üdv.: Pista