[Csaladtortenet 2] Perkupa katolikus film

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2017. Már. 12., V, 10:51:17 CET

Kedves Tünde!
Nekem is van perkupai kapcsolatom. Nagymamáék ott éltek, de sajnos ezeket a
nevekkel nincs semmi emlékem. Esetleg az 1868-69-es összeírást megnézheted
interneten. Fent van az FS-en. A 178 sz. képnél kezdődik Perkupa, de a
környék is benne van. Hátha találsz valami adatot. Az FB-én van Perkupa
település oldal. Sok régi fényképet tesznek fel rá. Esetleg jelentkezz be
oda.
Üdv: Ili
https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QSQ-G99K-CTF1?mode=
g&cc=1986782&cat=988636