[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Péter Ákos peterakos at gmail.com
2017. Már. 14., K, 21:04:11 CET

Kedves Kutatótársak!

Kicsit röstellem magam, az idei évben eléggé elmaradtam pénzügyeimmel, így
a MACSE tagsági díjat sem fizettem be időben, jelenleg nem férek hozzá az
adatbázishoz. Mivel holnap ünnep, így nem tudom rendezni elmaradásom,
viszont kutatni lenne időm, mert érdekes dolgot szeretnék felgöngyölíteni.
Keresem Dr. Görög Jenő és Budai Mária házasságát. A házaspár mindkét tagja
vegyészmérnök és gyógyszerészek voltak, ha jól tudom egyetlen fiúk, ifj.
Dr. Görög Jenő szintén vegyészmérnök és gyógyszerész volt. A Maglódi úton
éltek.
Azért szeretném felgöngyölíteni ezt a szálat mert Dr. Görög Jenőné szül.
Budai Mária üknagyanyám keresztlánya volt, egy régi esküvői és egy portré
fénykép is valamint levelek vannak a hölgytől. Amennyiben találnék élő
leszármazottat, szeretném velük felvenni a kapcsolatot.

Üdv: Ákos

u.i: Esetleg nem kutatta már valaki az ő életútjukat? Ahogy olvasgatom,
elég "nagy karriert" futottak be a gyógyszeriparban.