[Csaladtortenet 2] Kérdések

György Ujj ujjgyuri at gmail.com
2017. Már. 16., Cs, 07:00:43 CET

Kedves Györgyi!

A nyékládházi anyakönyvek filmezésekor nem került felvételezésre a
keresztelésiből az 1861-1880, illetve a halottiból az 1879-1895 közötti
időszak, valószínűleg az első példányból hiányoztak ezen időszakok, így az
MNL-ben digitalizált mikrofilmeken sem nézhető a kérdéses időszak.
Azonban a Magyar Nemzeti Levéltár Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Levéltárában
a raktári jegyzékük alapján megvannak az 1827-1895 közötti időszakban a
református másodpéldányok Nyékládházáról.
Ez azonban csak náluk kutatható.

Üdvözlettel
Ujj György