[Csaladtortenet 2] 1944-45-ös egyházi halotti anyakönyvek díjmentes kutatása

Judit Gelei macsepenztaros at gmail.com
2017. Már. 16., Cs, 18:41:33 CET

Kedves kutatótársak!

Kiegészítésül: kutatói regisztráció szükséges
"Regisztrációs adatlap a Magyarországi Egyházi Levéltárosok Egyesülete
(MELTE) 1944-45-ös halotti anyakönyvi kutatási szolgáltatásához

A kutatói regisztráció díjtalan, személyre szóló és határozott idejű: az
adott naptári évre biztosít hozzáférést, újabb naptári évben
megújítása-megerősítése szükséges. A kitöltött adatlap beérkezését a MELTE
megbízottja egy pdf formátumú dokumentummal, e-mailben igazolja vissza, a
regisztráció ezután válik érvényessé."

Próbált már valaki regisztrálni?

Üdv. Judit

2017. március 16. 14:38 Kenyeres Györgyi írta, <gyorgyi.kenyeres at freemail.hu