[Csaladtortenet 2] Kozma Gergely

Csaba Farkas chab7kutato at gmail.com
2017. Már. 18., Szo, 09:42:54 CET

Kedves Zétény!

Tegnap voltam Egerben a levéltárban és sikerült erre a házasságra is
rákeresnem. Az idézetbe tett részeket nem biztos, hogy jól olvastam ki, a
pontozottat pedig el sem tudtam olvasni.
A házasság 1823.11.18-án Verpeléten volt.
Kozma Gergely, 22 éves, rkat, nóbilis, verpeléti szárm. szülei Kozma Ferenc
és "Balog" Anna
Forgács Rozália, 19 éves, rkat, "julus fan...", verpeléti szárm. szülei
Forgács József és ... "Petron"

A férj a FS-ön keresve 1801.03.09-én született, itt viszont Koszál Ilona
szerepel mint anya (kép mellékelve).
A feleség a FS-ön keresve 1800.12.08-án született, itt az anya kiolvasható,
Petrény Ilona (kép mellékelve)

További jó kutatást!
Üdv!