[Csaladtortenet 2] Harkai Schiller Sámuel házasságkötése

Tóth Vivien t.v.chizy at gmail.com
2017. Már. 18., Szo, 20:58:47 CET

	Kedves, az evangélikus őskereső adatbázishoz hozzáférő Társak!

	Szülőfalumban idén áprilisban emlékezünk meg egykori (44 éven át a
faluban szolgáló) evangélikus lelkészünk, harkai Schiller Sámuel
születésének 250. évfordulójáról. (Ugyanitt a harkai Schiller család
kutatói kerestetnek! ;)) Fábry Máriával kötött házasságának anyakönyvi
bejegyzését szeretném felderít(t)e(t)ni, ami kicsi falat, minthogy
ismert, hogy a házasságkötés 1798 októberében volt, viszont a helyszín
(Nemescsó) felől szeretnék megbizonyosodni. Az én felmenőim között
(még) egy szem evangélikust sem találtam, ezért sajnos a
regisztrációhoz semmi egyéb indokom nincs, csak ez az egyetlen adat
lenne.

	Köszönöm a megértést, és aki ezt az egy bejegyzést leellenőrizné
nekem, annak előre is hálásan megköszönöm a segítséget!

	Üdv.: Tóth Vivien

--
Tóth Vivien
06-20/620-2978

Evangélikus Országos Vakmisszió
http://vakmisszio.lutheran.hu/
Facebook oldal: Evangélikus Országos Vakmisszió

Kézzelfogható Alapítvány
http://www.kezzelfoghato.hu/