[Csaladtortenet 2] Köszönet + kiolvasási trauma

Tóth Vivien t.v.chizy at gmail.com
2017. Már. 19., V, 13:09:45 CET

	Kedves Társak!

	Sok visszajelzést kaptam tegnapi kérésemmel kapcsolatban, így a
kérdés részben megoldódott, a házasság sajnos nem Nemescsón köttetett,
végtére is amire kíváncsi voltam, azt megtudtam. :) Nagyon-nagyon
köszönöm a sok segítséget!

	Ugyanakkor ezzel együtt felmerült egy újabb kérdés. A házasságkötésre
találtunk utalást a harkai evangélikus anyakönyvben, viszont ezt
mindezidáig nem sikerült megfejteni. (Még azt sem, hogy ez egyáltalán
mi akar lenni.)
	Én nem tudok fájlokat csatolni a listára, viszont hamarosan
valamilyen formában remélhetőleg más úton-módon sikerül a listára
továbbítani az ominózus harkai bejegyzést. Ha így lesz, és feltűnik
itt a listán, kérem, aki nálam is "sasszeműbb", :) és jártas a
témában, segítsen megbirkózni a kiolvasásával!

	Előre is nagyon köszönöm!

	Üdv.: Tóth Vivien

--
Tóth Vivien
06-20/620-2978

Evangélikus Országos Vakmisszió
http://vakmisszio.lutheran.hu/
Facebook oldal: Evangélikus Országos Vakmisszió

Kézzelfogható Alapítvány
http://www.kezzelfoghato.hu/