[Csaladtortenet 2] Köszönet + kiolvasási trauma

Kövér Gáborné koverneildiko at hotmail.com
2017. Már. 19., V, 14:48:49 CET

Kedves Marcsi!

Sajnos nem látom a csatolmányt, kérlek próbáld újra.

üdv

Ildikó

________________________________
Feladó: Marcsi H <hamory.marcsi.49 at gmail.com>
Elküldve: 2017. március 19. 14:40
Címzett: Tóth Vivien
Másolatot kap: Családtörténet lista
Tárgy: Re: [Csaladtortenet 2] Köszönet + kiolvasási trauma

Kedves Levelezo Tarsak!

Megprobalom elkuldeni a listara  a csatolmanyt, amirol Vivien irt.
Tobb mint 200 as nagyitasban kuldom, hatha lesztek olyan kedvesek a teljes kiolvasasaban segiteni.
Ha nem megy at, kerlek jelezzetek nekem, mas megoldast keresek.
Udv. Marcsi.

> [...]
> köszönöm a sok segítséget!
>
>        Ugyanakkor ezzel együtt felmerült egy újabb kérdés. A házasságkötésre
> találtunk utalást a harkai evangélikus anyakönyvben, viszont ezt
> mindezidáig nem sikerült megfejteni. (Még azt sem, hogy ez egyáltalán
> mi akar lenni.)
>        Én nem tudok fájlokat csatolni a listára, viszont hamarosan
> valamilyen formában remélhetőleg más úton-módon sikerül a listára
> továbbítani az ominózus harkai bejegyzést. Ha így lesz, és feltűnik
> itt a listán, kérem, aki nálam is "sasszeműbb", :) és jártas a
> témában, segítsen megbirkózni a kiolvasásával!

vakmisszio.lutheran.hu
Elérhetőségeink. Evangélikus Országos Vakmisszió Postacím: 5900 Orosháza, Thék Endre u. 2. Email: vakmisszio at lutheran.hu Web: http://vakmisszio.lutheran.hu

> Facebook oldal: Evangélikus Országos Vakmisszió
>
> Kézzelfogható Alapítvány
> http://www.kezzelfoghato.hu/
Kézzelfogható.hu<http://www.kezzelfoghato.hu/>
www.kezzelfoghato.hu
Kezdetek: Filozófia: Álmaink: Hitvallás: A Kézzelfogható Alapítvány 2009 utolsó napjaiban került bejegyzésre látássérült személyek kezdeményezésre...

levlista.theka.hu
csaladtortenet listáról való leiratkozáshoz, jelszó lekérdezéséhez, vagy a listatagsági beállításaid megváltoztatásához add meg itt a feliratkozási e ...

Bejelentkezés - levlista.theka.hu<http://levlista.theka.hu/csaladtortenet/smfor/>
levlista.theka.hu
A szekciót csak regisztrált tagok érhetik el. Kérlek jelentkezz be alább vagy regisztrálj egy azonosítót a következőn: Családtörténet, Helytörténet ...