[Csaladtortenet 2] Fw: Arcanum kedvezményes ajánlata 2017. évre az ADT rendszer használatára

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2017. Már. 19., V, 15:04:30 CET

Kedves Judit!

Mellekesen erdeklodom csupan, hogy a MACSE tagok reszere egyebirant miert
nem lehet(ett) csoportosan kikuldeni az emailt, "Kedves" vagy "
Tisztelt Tagtarsunk!" megszolitassal?

Bar rendkivul megtisztelo a kulon email (amit en tegnap meg is kaptam), de
lehet, hogy gyorsabb lett volna, es Elnokunk postafiokjat sem terheli meg
annyira, mint az egyenkenti kuldes.

Udv
Krisztian

--