[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2017. Már. 22., Sze, 21:57:41 CET

Megint lenne egy ancestry kérésem :-(
Name:Lajos Pagony
Birth Date:3 Dec 1924
Birth Place:Hungary
Death Date:1 Jun 2014
Death Place:Buncombe County, North Carolina,
USACemetery:Green Hills CemeteryBurial or Cremation Place:Asheville,
Buncombe County, North Carolina, USAHas Bio?:
YSpouse:Dorothy M Pagony
<http://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?viewrecord=1&r=an&db=FindAGraveUS&indiv=try&h=16518655>
URL:http://www.findagrave.com/cgi-...
<http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GRid=130783865&ref=acom>

Name: Dorothy M Pagony
Birth Date: 12 Jun 1918
Birth Place: Gouverneur, St. Lawrence County, New York, USA
Death Date: 19 Jun 2005
Death Place: Asheville, Buncombe County, North Carolina, USA
Cemetery: Green Hills Cemetery
Burial or Cremation Place: Asheville, Buncombe County, North Carolina, USA
Has Bio?: Y
Spouse: Lajos Pagony
<http://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?viewrecord=1&r=an&db=FindAGraveUS&indiv=try&h=108891907>
Engem Pagony Lajos érdekel, de érdekel ki is volt ez a második házasság,
mert az elsőről tudok még itt Magyarországon.
Mikor utazott ki az USA-ba? Mit lehet még tudni róluk? Gyermekek?
Zongorázásból élt meg? Minden érdekelne, amit meg lehet tudni róluk

Előre is nagyon köszönöm
4si Gyuri
30 4358481
Amit én tudok:

Bp.I.Születési 1326/1924.12.15 12.03-án született Lajos Endre édesapja
Bury-Pravotinszky Vilmos főmérnök, édesanyja Gerlóczy Ilona Mária Pálma
Berta r.kat mind2 36 ill. 27 évesek Pagonyra névváltozás bejegyezve
1955.02.19 P.953/18572/1954.09.04 BM.sz.

Bp.I.Házassági 1952.10.23 Bury Pravotinszky Lajos Endre elvált, tisztviselő
Budapest 1924.12.03 Lakik Salgótarján nem tudom elolvasni Édesapja Vilmos,
Gerlóczy Ilona Mária a Mama. Menyasszony Gáti Enikő Judit

Valszleg 1962-ben váltak el, ezt jövő héten tudom meg, s mint látható 1964
után ment ki, hiszen akkor volt a magyarosítás
sakk-magazin.hu/4si