[Csaladtortenet 2] Köszönet + kiolvasási trauma

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2017. Már. 23., Cs, 14:50:22 CET

Tóth Vivien múlt vasárnap írta, hogy:
> A házasságkötésre találtunk utalást a harkai
> evangélikus anyakönyvben, viszont ezt
> mindezidáig nem sikerült megfejteni.

aztán Ildikó a képet is csatolta
(http://levlista.theka.hu/pipermail/csaladtortenet/attachments/20170319/65290436/ScreenShot2017-03-18at21.50.01.png). (*)

Én kb. ezt látom:

Dom. Rev. Samuel Schiller, oppidi hujus V.DM. post. quam hui ?bus
vici? promulgatus ?? cum nobili Virgine Aña Maria Fábry, Günsini
copulatus ê.

Tehát valami olyasmi, hogy a helybeli tiszteletes úr kihirdette, hogy
nemes hajadon Fábry Anna Máriával házasságot kötött. A menyasszony
származási helyét én "Güns-ből való"-nak, vagyis kőszeginek olvasom.

Az Őskeresőre nem sikerült előfizetnem (a bankban először
értetlenkedtek, aztán meg majdnem kiröhögtek: a nemzetközi átutalási
díj több, mint duplája lenne az előfizetési díjnak), de azt látom,
hogy felsorolnak "Kőszeg vegyes anyakönyvek 1727-1799"-et.

Juli
/\ /\
>*.*<

(*)Ezt a webes arhívumban olvastam, mert csak tegnap este iratkoztam fel a listára. Pontosabban hétfő este már próbálkoztam, és kaptam is üdvözlő automata-levelet, de az elküldött üzenetemre azt mondta, hogy szerkesztői engedélyre vár, mert "Nem listatag küldött levelet a csak tagoknak elérhető listára". Azt hiszem, az email-es megerősítés nem működik.