[Csaladtortenet 2] [MACSE: 15125] Az egyesület pénzügyi működése

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2017. Már. 26., V, 09:30:07 CEST

Tisztelt tagság ! Megírtam egy részletes levelet azokról a vádaskodásokról, csúsztatásokról amit lemondott elnökünk ebben az írásában elkövetett, de úgy döntöttem nem szállok be egy ilyen sárdobálásba ! Az elnök úr nyilván be fogja mutatni az egyesület éves terveit, köztük a pénzügyi tervet, költségvetést ! (nyilván épp nem voltam ott, amikor megszavazták) Ha az elnök úr nem mondott volna le, akkor talán lenne értelme annak, hogy a viselt dolgait kiteregessük, megvizsgáljuk,de így semmi értelme sincs !  Szeretném szaván fogni az Elnök urat, miszerint a tisztújításig ellátja a feladatát, és az elnökség többségi akaratának megfelelően összehívná - 4 év óta az első -szabályos elnökségi ülést, és és az elnökség elkezdhetné a felkészülést a tisztújításra ! Várjuk a meghívót az elnökségi ülésre ! Tisztelettel Beszeda László