[Csaladtortenet 2] Tanácskérés

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2017. Már. 26., V, 14:24:35 CEST

Kedves Kutatótársak!

Könyvkiadásban jártas Társaim segítségét, tanácsát, információját szeretném
kérni.

Van egy kb. 6 ezer fős adatbázisom FTB programban rögzítve. Tartalmazza
 ezen fők születési, házassági és halálozási adatait, mondhatnám azt is, az
érintett település sok kis családfáját.
Nem tartalmazza a kisgyermek korban elhunytak adatait, ezt majd pótolni
tervezem.

Ez évben lesz egy olyan évforduló, amely alkalmából szeretném adataimat
nyilvánossá tenni. Eredetileg a MACSE honlapjára gondoltam, de ezt most
elvetettem.
Amolyan füzetfélére gondoltam,ám nem tudom megítélni, hogy ennyi adat
mekkora terjedelmet jelenthet.

Szeretnék tanácsot kérni, hogy induljak el, s milyen nagyságú kiadással
kalkuláljak.

Előre is köszönöm a tanácsokat.

Üdvözlettel:
A Éva