[Csaladtortenet 2] FS-Collector

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2017. Már. 26., V, 23:21:30 CEST

Kedves Róbert!

Ez csak azokra a kis településekre vonatkozik, amelyeknél egy fizikai
anyakönyvbe úgy a születések, mint a hátasságok és az elhalálozások is
bekerültek.
Nagyobb településeknél, ahol a különféle típusú anyakönyvi eseményekre külön
könyveket használtak, az állítás nem igaz.
Ha lesz egy következő verzió, akkor pontosítani fogom ezt az állítást a
"Fontos tudnivalók"-ban.

Üdvözlettel,
Csaba