[Csaladtortenet 2] Jogszabály által védett adat

Brigitta Péterfy peterfy.brigitta at gmail.com
2017. Már. 28., K, 17:52:45 CEST

Kedves Kutatótársak!

Egy kissé bosszantó dologra bukkantam. Kb. 1 éve megtaláltam a Hungaricana
adatbázisában egy oldalági rokon fegyenctörzskönyvét. (1928-as). Szerettem
volna újra megnyitni, de hiába írtam be a megfelelő keresőszavakat, nem
találtam. Szerencsére annak idején print screen-nel lefotóztam az említett
dokumentum oldalát, és a képen a link is látszik. Bepötyögtem a böngészőbe,
ki is adta a találatot, de a tavalyi fegyenctörzskönyv képe és részletes
adatok helyett ez fogadott: (mellékelem a képet). Mégis miért védték le?
Nem értem. Így vajon hivatkozhatok rá a szakdolgozatomban, vagy emiatt az
sem lenne szabályos? Még egyszer mondom, tavaly még minden gond nélkül,
nyilvánosan elérhető dokumentum volt.

Üdv, Brigi