[Csaladtortenet 2] Fwd: Új-magyar / 1846 / Köszönet

Kenyeres Györgyi gyorgyi.kenyeres at freemail.hu
2017. Már. 30., Cs, 15:28:58 CEST

Szeretném megköszönni a válaszokat mindenkinek! Azt már gyanítottam, hogy cigány családról lehet szó, így most teljesen bizonyossá vált.
Külön köszönöm Szűcs Istvánnak és Szilvágyi Gábornak, hogy tovább is mélyítették a felvilágosítást, így már tudom, hogy Mária Terézia rendelte el a betelepített cigányok ilyen formában való elnevezését.

Szép délutánt kívánok mindenkinek!
Györgyi