[Csaladtortenet 2] nemes balogfalvi Mihályi család

Erik Dirbák dirbakerik at gmail.com
2017. Május. 4., Cs, 15:13:43 CEST

Kedves kutatótársak,

talán vannak itt dunaújvárosi tagok is. Keresem a nemes balogfalvi Mihályi
család nemesi oklevelét ,,a kutyabőrt,,. A felvidéki balogfalvi ág
tagjaitól annyit tudtam meg, hogy 1945 után a családi iratokat Mihályi
Gábor vitte magával akit a család egy részével a magyarüldözés során
Dunaújvárosba telepítettek ki. Próbálkoztam már facebookon is megszólítani
néhány Mihályi-t, de sajnos nem jártam sikerrel. Amennyiben valaki
közelebbit tudna, írjon. Köszönöm.

Üdvözlettel és köszönettel Erik