[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 71 kötet, 8 szám

Irén Gonda Caputo igondac at hotmail.com
2017. Május. 9., K, 08:30:40 CEST

Egy kis érdekesség: Magyarorszag 1859-ben, statistikai, birtokviszonyi és topographiai szempontbol.

Terencsén, Szolnok, Dél-Bihar, Saros, Eszak-Bihar, Komarom, Györ, Esztergom varmegyék.

https://books.google.ch/books?id=1eE0Z2GXb5sC&pg=PA470&lpg=PA470&dq=lélek+összeiras&source=bl&ots=iJLLP2Z0pB&sig=mvmXoihtgYKh7nCVFp6LaGw9IWs&hl=fr&sa=X&ved=0ahUKEwicyZT6k-LTAhXlKsAKHWfwA0UQ6AEISzAH#v=onepage&q=lélek%20összeiras&f=false

[https://books.google.ch/books/content?id=1eE0Z2GXb5sC&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&edge=curl&imgtk=AFLRE70hnzGwrRPcS-qxIjxkd86gaS3lMO6PJc9iuwZX1KGgpWhxcj2lBAlJpYhRyBPAV3v4yE3ia4u1tL4yDwBy5U1H80dZdM9D1xJKnnfhDLAiZjyP1O1V11-xE5Wi6HDf_wQZk7ov]<https://books.google.ch/books?id=1eE0Z2GXb5sC&pg=PA470&lpg=PA470&dq=l%C3%A9lek+%C3%B6sszeiras&source=bl&ots=iJLLP2Z0pB&sig=mvmXoihtgYKh7nCVFp6LaGw9IWs&hl=fr&sa=X&ved=0ahUKEwicyZT6k-LTAhXlKsAKHWfwA0UQ6AEISzAH#v=onepage&q=l%C3%A9lek%20%C3%B6sszeiras&f=false>

Magyarország 1859 Ben-statistikai, Birtokviszonyi És Topographiai Szempontból, Etc. Köt. 1. Fuz. 1-7<https://books.google.ch/books?id=1eE0Z2GXb5sC&pg=PA470&lpg=PA470&dq=l%C3%A9lek+%C3%B6sszeiras&source=bl&ots=iJLLP2Z0pB&sig=mvmXoihtgYKh7nCVFp6LaGw9IWs&hl=fr&sa=X&ved=0ahUKEwicyZT6k-LTAhXlKsAKHWfwA0UQ6AEISzAH#v=onepage&q=l%C3%A9lek%20%C3%B6sszeiras&f=false>
books.google.ch
/

Üdv,

Irén