[Csaladtortenet 2] Levéltár segítőkészsége

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2017. Május. 9., K, 20:20:18 CEST

Kedves Zétény!
Nem tudom ilyen ügyben mennyire segítenek. Csak saját tapasztalatomat tudom
leírni. A nyíregyházi levéltárban kutattam egy nemes családdal
kapcsolatban. Szabolcs megyébe települtek, végül megtaláltam a nemességük
kihirdetését. Sajnos az igazolás Nógrád megyéből nem volt melléklete az
anyagnak. Valószínűleg megtartotta a család, a könyvbe a részleteket nem
írták be. Segítőkészek voltak, egymás után adták ide a különböző több kilós
könyveket. Nem kellett napok múlva visszamennem. De saját magamnak kellett
kutatni.
Meg kell próbálni, hátha megnézik.
Üdv: Ili