[Csaladtortenet 2] hajdúböszörményi nemesek

Berci Tóth toberci at gmail.com
2017. Május. 18., Cs, 09:59:41 CEST

Kedve Listatagok!

A tegnapi arcanum segítségetek alapján ,beazonosítottam az Ivánka Tóth
rokonaimat mint nemesek. A Herpay féle könyvben, azt írják 1757 dec. 20-án
kaptak Szabolcs vm-től nemesi bizonyságlevelet. Később a hajdúböszörményi
1838-as nemesi összeírásba felvették a családot.

Szeretném megtudni hol tudom (esetleg online) megtalálni az 1838-as nemesi
összeírást, illetve a nemesi bizonyságlevelet is szeretném valahol
felellni, vagy valami adat róla találni.

Tudnátok segíteni?

Köszönöm!
Üdv. Tóth Berci