[Csaladtortenet 2] Mehlschmidt Erzsébet/István Tarczay

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2017. Május. 20., Szo, 19:48:25 CEST

Kedves Máté,

én más dátummal találkoztam. :)

Budapesti Hírlap, 1906-12-30

Ifjabb TárczayIstván, a J. C. Kimmel temesvári cég tagja, eljegyezte
MehlschmidtErzsikét.Győrött.

Aztán másfél évtizeddel később:

https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-DTM9-RT4?mode=g&i=125&wc=92QR-BZ9%3A40678301%2C57613001%2C1077280501&cc=1452460

Győri adatot a neten nem fogsz találni, mivel Győr városból a polgári
időszak (1895 után) nincs digitalizálva, sajnos.

Üdv

Tamás