[Csaladtortenet 2] Bicskei református érdés

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2017. Május. 22., H, 10:29:06 CEST

Kedves Kutatótársak!

Feleségem felmenői Bicskén éltek. Egy tanulmányban olvastam több adatot is, de sehol nem lelem a forrást, nem tudom leellenőrizni.
"bicskei" Peterdy József l724 - l784.01.20 felesége ns. Nagy Judit 1725- (esk. 1748)-1775.09.25.
Mindketten reformátusok. Engem Nagy Judit szülei érdekelnének. Tud valaki ebben segíteni?

Nagy Judit szüleinek Nagy Tamást és Etyeki Juditot írta valaki, de lehet, hogy ők nagy vagy dédszülők és nem szülők.)

Köszönettel a segítségért

Aurél