[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2017. Május. 22., H, 16:40:13 CEST

Kedves Akos!

Gratulalok a bemutatohoz. Az asztalteritest izlesesen oldottad meg. Tetszik a hatterben bemutatott targyak es a csaladfad. Latszik, hogy nagy pontossaggal, odafigyelessel dolgoztal azon, hogy minden kifogastalanul  megjelenjen a zsuri elott.
Tetszik az, hogy a csaladfadat ugyesen be tudod mutatni annelkul, hogy erre kulon felhivd a figyelmet.
Nagyon szep munka! Csak igy tovabb az eletben is.
Tovabbi sikereket kivanok, remelem Te leszel a gyoztes.
Bizom abban, hogy a szakmad es a csaladfakutatasod orommel kiser vegig eleted vegeig, ami legyen hosszu, es egeszseges.

Udv. Marcsi.