[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / angliai kutatás + nyelviskola

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2017. Május. 25., Cs, 23:00:15 CEST

Tisztelt Kutatók!

Szeretném két kamasz unokámat egy hónapra angol nyelvtanulás céljából
júliusban Angliába küldeni. Köszönettel venném, ha tudnátok ajánlani egy
általatok kipróbált, jónak tartott nyelviskolát. Tudom, hogy számtalan
magyar cég ajánl ilyeneket, és az interneten is több száz iskola
honlapja fenn van, csak kellene a *hiteles referencia.*

Valószínűleg több napig én is Londonban leszek, és szabad időmet
családfakutatóként a British Library-ben és a National Archives-ba fogom
tölteni. Pár évvel ezelőtt már kutattam a levéltárukban. A kutatási
engedélyhez szükséges vizsgán is megfeleltem, úgyhogy a hatalmas belső
adatbázisaikban szívesen meg tudok nézni Nektek adatokat. Ha erre lenne
igény, kérlek privátban írjátok nekem

üdv.
Hunyady László