[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2017. Május. 31., Sze, 06:02:15 CEST

Nagyon köszönöm a segítségetek sajnos nem ő, akit keressek
1966-1968 között rendezte meg a Magyar Sakkszövetség Levelezési Bizottsága
az első és azóta is egyetlen női egyéni levelezési bajnoki döntőjét.
14 hölgy vett részt, sokukról csak a nevüket tudom, még azt sem hol éltek.
Mintegy 8-9 hölgyet tudtam azonosítani.
A résztvevők:
*Késő Gézáné, Rosta Erzsébet, dr. Dózsa Béláné, Szűcs Cipriánné, Zámbó
Lászlóné, Werner Mária, Csényi Teréz, Oláh Edit, Villányi Zita (mint
kiderült elírás, Vilmányi), Karakas Gyuláné, Nagy Judit, Heller Anna,
Cynolter Erzsébet, Liebmann Béláné.*
*Élve 3-at találtam meg Werner Mária, Rosta Erzsébet, Csényi Teréz*
*Elhunyt Karakas Éva ő nagyon jól ismert, Cynolter Erzsébetm Liebmann
Béláné, Késő Gézáné, Szűcs Cipriánné (nem tudom pontosan mikor és fogalmam
sincs életében mivel foglalkozott, van e gyereke)*
*Azt tudom még Nagy Judit: *Szül: 1949. május 12. Sárbogárd

An: Dr. Nagy János (bíró) Születésiben járásbírósági jegyző  UB meg nincs

An: Dán Amália Magdolna (könyvelő)

Én naiv azt hittem Vilmányi Zita lesz a könnyű, erre kiderült égen a
csillag a Vilmányi Hajdú-Bihar megyéből, akit megkérdeztem Zitát nem ismert
:-( Ezért kezdtem USa felé keresni. De 1954-es születés nem jó, túl fiatal,
akit találtam USA-ban, a segtségetekkel ezt tudom róla és köszönöm is

Szóval erről van szó

Még egy adalék Egy újsághírben együtt szerepelt Nagy Judit és Oláh Edit,
mint orosházi gimnazisták, Nagy Judit ennyiben meg van, csak ugye tudni
kellene mi ma a neve, Oláh Edit ellenben állítólag nem járt a Táncsics
Gimnáziumba (Levelem van róla)

Köszönöm ha elolvastátok, június 1-5 között kevésbé leszek a neten,
kérdezni bármit lehet

4si Gyuri
30 4358481
sakk-magazin.hu/4si