[Csaladtortenet 2] Temesvári anyakönyvek

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2017. Nov. 1., Sze, 01:25:28 CET

Kedves Listások !
A Bp. XIV. Tihany téri "Mormon" egyházi kutató helyiségben mikrofilm
tekercseken kutatható volt. Mostanában meg akarják szűntetni a mikrofilm
kutatást és digitálisra térnek át.
Pár éve megjelentek Temesvár családkönyvei kb. 6 kötetben: Edgar Aldag:
Orstfamilienbuch Temeschburg Stadt, Josefstadt, Fabrikstadt
http://www.cardamina.net/volltextsuche.php
Ü.: P. Á.