[Csaladtortenet 2] nemes Szabó család (Kapolcs, Csobánc)

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2017. Nov. 1., Sze, 11:45:29 CET

Kedves Lista!

Megosztom veletek az imént általam kapott e-mailt, hátha tudtok segíteni
neki:

"Ezúton kérnék öntől segítséget családfámmal kapcsolatos kutatásomban.
A MACSE levelezőlistában nem igen boldogulok.
Ha megkérhetném hogy a családommal kapcsolatos segítségkérést kiírná a
MACSE fórumra nagyon hálás lennék.
Családom múltját kutatva 1650-es évekig jutottam vissza, ahol Szabó Gergely
ősömet ismertem meg, aki Csobáncon lakott, feltehetően nemes volt mert az ő
leszármazottai már azok voltak. ő 1721-ben költözött Kapolcsra, a család a
mai napig ott is lakik. Nagy valószínűséggel Kapolcsról is mehettek
Csobáncra a töröktől menekülve, mert ott éltek Szabók a török idők előtt
is. A Káptalantóti Nemes Szabókkal kapcsolatot ezidáig nem találtam, de nem
kizárt mert Csobánc mellet van Káptalantóti is.

Kérem segítsen mert nem tudom már hol kutakodjak. A Fraknói csobánci
anyagot is átnéztem már ott találtam rá Szabó Gergelyre a Csobáncon.
Kérem ha valaki tud segíteni a tordemicnte2009 at gmail.com email címet adja
meg neki, vagy a szab.csi at freemail.hu címet.

Nagyon szépen megköszönöm önnek, ha estleg tud segíteni ebben.
Tisztelettel: Szabó Csaba"