[Csaladtortenet 2] emlékműkép

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2017. Nov. 4., Szo, 13:56:27 CET

Kedves Ildikó!

Köszönöm, hogy megtisztelsz és azt is, hogy közreműködsz az adatok
gyűjtésében. Azért válaszolok a listán, mert lehetnek mások is, akiknek
hasonló kérdései vannak.

Minden adatgyűjtést valaki koordinál, aki pontos infókat is tud adni az
adatok használhatóságáról, és erről a honlapunk hírt is ad.

Mindig az oldalak alján megjelenő Oldaltérkép és az Impresszum az, ahol a
keresést el kell kezdeni. Pl. itt nyisd meg az Emlékművek-et, majd olvasd
el figyelmesen és vedd fel a kapcsolatot.

http://www.macse.hu/society/oldalterkep.php

Üdv. Judit

--
Kutatott neveim: Gelei, Magdó, Máthé, Lehotszky, Linder, Harsányi (Debrecen
és környéke), Baumgartner Erdély?

<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>