[Csaladtortenet 2] rózsafűzér

Gabriella Tamaskó tamaskogabi at gmail.com
2017. Nov. 6., H, 10:53:16 CET

Kedves Beus!

A temetési szokásokat ugyan nem ismerem, de a rózsafüzér csak
katolikusoknál használatos imádság céljára. Nem tudom, görög katolikusoknál
is, esetleg ortodoxoknál, de protestánsoknál biztos nem. Igaz ma szokás
szerintem vallástól függetlenül kocsikban egyfajta bajűző tárgyként
használni, tehát elvben temetésnél is, nem hinném, hogy korábban ez
jellemző volt.

Üdvözlettel:
Gabi