[Csaladtortenet 2] off-verseskötet

vvecse oprisg at gmail.com
2017. Nov. 12., V, 11:43:26 CET

Kedves Társak a kutatásban!

Köszönöm a segítséget mindenkinek. Megírhattam volna, hogy a sokak által
jelzett budapestantikváriummal fél éves telefonálgatás után feladtam,
folyamatosan ígérték, hogy előkeresik a kötetet (amit ezek szerint most is
kínálnak eladásra), aztán megunhatták, mert elkérték a telefonszámomat,
hogy hívnak, ha megkerül...na azóta is hívnak...

z.