[Csaladtortenet 2] Seagítség kérése

Verner Sári sarimail at t-online.hu
2017. Nov. 15., Sze, 10:11:49 CET

Kedves Társak!

A segítségeteket szeretném kérni a stockeraui  (Ausztria) 1903 előtti és
utáni anyakönyvek keresésében.

Horváth nagymamám (H. Paulina) öccse 1903-ban Ó-Budán feleségül vette a
stockeraui születésű Stastny Jusztinát.

Horváth Béla János (sz.1878. ápr. 21.Bp.III.) - Stastny Jusztina (sz.1879.
okt. 7. Stockerau): ház: 1903. máj. 1 Bp.II.akv.

1903 aug. 24-én megszületett Terézia kislányuk. Utána már nem találtam
adatokat róluk, valószínűleg 1903 után elköltöztek

Stockerauba. Nem tudom, hogy hány gyerekük született még (ezt szeretném
kideríteni), de az biztos, hogy lett egy Adalbert és egy Justine.

1969-ben még kaptunk a két utóbbitól lapot, valószínűleg a szülők ekkor már
nem éltek. Justinából Kopecky lett és Bécsben élt.

Van még egy Hedwig és Ernst Kriha-m is, valószínűleg Hedwig valamelyiknek a
gyereke lehet. Ők is bécsiek.

Stockerauban, Adalbertnek 1969-ben volt egy 30 év körüli fia, sajnos a nevét
nem tudom. Mindhárom család címe megvan, de sajnos németül nem tudok,

és az sem valószínű, hogy ott élnek még (ha egyáltalán élnek!).

Szóval, először a stockeraui anyakönyvek elérhetősége érdekelne, azután
talán segítséget kérnék Bécsben vagy környékén élő társunktól, ha van ilyen.

Hálás köszönet minden segítségért: Verner sári